Tidsbrist

Som ni kanske märkt, så har bloggen åkt lite berg och dal bana. Och jag hoppas ni förstår att jag har fullt upp. Har ju nyss börjat igen från pausen. Detta är en mindre permanent en. Förstår om ni inte kikar in lite ofta. Men de kommande dagarna/veckorna kommer jag inte uppdatera här lika mycket som jag brukar göra. Men jag kommer eventuellt fortätta med inlägg här.
Vore kul ifall ni skulle vilja besöka min personliga blogg: evelinakarlssonnn.blogspot.com  eller följa min personliga twitter twitter.om/evekarlsson
har ju så mycket att göra med skolan, snart är de sommar, och musik... Och mycket annat.
Har även nyss lärt mig fixa finare design på blogg.se så skulle ni vilja ha finare kodmall eller header ( helst vit grund ). Skriv på min personliga blogg då! hörs snart! kanske till och med imrogon. kommer snart igen att skriva. Men kanske inte lika mycke som förr. Men en dag kmmer de då, jag gör de igen! ;)
Min twitter bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0