Svar på tal

Åh vilken fin bild :) och ett tips kan vara att du lägger ut din värvnings länk på Gratismake up så får du ju poäng :)

Bara så alla vet det. Så är jag INTE medlem på gratismakeup.se för att tjäna poäng där. Därför kommer jag inte att använda min värvningslänk. Eftersom att jag inte får de. För jag har inte den för att få så mycket poäng som möjligt. Utan för er som har de. Eller vill skaffa, att få en inblick till denna blogg. Och annat om Miley.
Men jag kan lägga in en enkel länk till Gratismakeup.se där. Tack för tipset!



Kommentarer
Postat av: karin

Att Miley hade donerat pengar fick jag av nån kändis sida och bilden av dig

2011-03-14 @ 20:35:41
URL: http://miileycyruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0