Från Toronta sun

Billy Ray Cyrus beklagar att bli en vän till sina barn, insisterar han "borde ha varit en bättre förälder" tillMiley och hennes syskon .

Landet stjärnan har alltid varit nära sina barn, Miley ,Braison och Noah , liksom frånskilda fru Tish's Kids -Brandi och Trace - från ett tidigare förhållande.

Cyrus har ofta följt med Hannah Montana-stjärnan till röda mattan händelser och tonåring stjärnan har tidigare erkänt att man njuta av en avslappnad relation.

Men efter att titta på Miley bli indragen i en rad skandaler under de senaste månaderna, bland annat kontrovers över videoklipp som visade henne röka en rättslig hög från en bong, det Achy Breaky Heartmedger Hitmaker han nu önskar att han hade varit mer bestämd med henne när hon växte upp.

Han berättar GQ Magazine , "Hur många intervjuer gav jag och säger" Du vet vad som är viktigt mellan mig och Miley är jag försöker vara en vän till mina barn "? Jag sa det en hel del. Och ibland skulle jag även läsa andra föräldrar skulle säga, "Du behöver inte vara en vän, måste du vara förälder." Tja, jag är den första killen att säga till dem just nu: Du hade rätt. Jag borde ha varit en bättre förälder. "

Källa: Toronto Sun .

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0