Från CTV News

Miley Cyrus har erkänt att hon gjort ett " dåligt beslut "i röka en rättslig hög.

Den 18-åriga sångerskan och skådespelerskan-sprängdes förra året då videofilmer läckte på hennes andas in ett ämne som kallas salvia genom en "bong"-enhet och " Hannah Montana "-stjärnan medger sin ställning i allmänhetens ögon innebär att hon skulle aldrig ha provat hallucinogen.

Efter det är kommenterade att andra tonåringar experimentera med legal highs, berättade hon för USA: s Marie Claire magazine: "Men de är inte Miley Cyrus. De är inte förebilder. Så för mig var det ett dåligt beslut, på grund av mina fans och på grund av vad jag står för. "

Miley föräldrar Tish och Billy Ray splittrades förraoktober efter 17 års äktenskap och "Last Song"-stjärnan medger att det har varit tufft att klara av, även om hon fortfarande är optimistisk hon kommer bo nära familjen, inklusive syster Noah10 , bror Braison 16 , och stepsiblings Trace21Brandi23 , ochChristopher18 .

Hon sade: "Naturligtvis någon kommer att vara upprörd när det finns problem i familjen.Men jag har en hel del hopp i vår familj och oavsett vad som händer, vi ska förbli starkt. "

För att kunna hantera sina föräldrar "split, kastade Miley sig till jobbet och var glad att skapa en nära kontakt med henne" LOL "co-star Demi Moore.

Hon sade: "Det är verkligen kändes som Demi var min mamma lite eftersom vi hade så bra samtal, och jag känner för det visar på skärmen. Jag kan inte vänta för "LOL" för att komma ut. Det är vad jag är mest stolt över. "

Källa: CTV News .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0