NEWS!

Flytta över, fick Leslie ... Miley är en ny BFF! 
Kelly Osbourne, som nyligen sköt den kommande åtgärd komedi, "Så Undercover" i New Orleans med Miley Cyrus, säger de två blev snabbt vänner under inspelningen. 
"Miley är fantastiskt," Kelly berättade Billy Bush och Kit Hoover på Access Hollywood Live av hennes unga co-star på torsdagen. "Vi blev omedelbar BFFs ... Även när jag inte var [på SET] den dagen skulle vi göra planer för att umgås. 
"Jag har så mycket respekt för henne - hon är den hårdast arbetande flicka i Hollywood," Kelly fortsatte. "Hon har aldrig någonsin stannar." 
Kelly är också hårt - förutom att filma med Miley, den 26-årige arbetar som mode korrespondent på Joan Rivers "Fashion Police" på E!, och blev nyligen vald till nya ansikte Madonna och dottern Lourdes Leon's fashion linje, Material Girl - en dröm för "Dancing with the Stars" Säsong 9 utmanare. 
"Jag är helt klart inte en modell - I'm 5 '2", "Kelly berättade Billy och Kit. "Att bli ombedd att vara en förebild ... jag kunde inte önska något mer." 
Britten skönhet har verkligen kommit till sin egen under de senaste åren och Kelly sa att det tog en hel del tillväxt och hårt arbete från hennes sida. 
"Vad är det med dig som gör det så tillgänglig och fantastisk?" Kit frågade Kelly. 
"Det var inte alltid så," Kelly sa. "Det brukade vara,!" Herregud - få bort henne från mig "för att jag var ... svårt ... minst sagt" 
"Är du fortfarande RÅ?" Billy avbröts. 
"Hej! Sharon Osbourne är min mor! "Kelly skrattade. "För mig är det det finaste i världen och kunde inte göra mig mer glad över att nu folk säga:" Oh Kelly Osbourne - Är hon inte en trevlig person? "Snarare än" Ugh. Titta på det förhatliga brat. '"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0