ÅNGRAR ALDRIG VAD HON SÄGER

Råd till kommande skådespelare? "Ja, jag tror folk i mitt liv har sett en dramatisk förändring i vem jag är och hur jag har lärt känna mig själv mer och mer. När jag hade min första skiva,var jag 12 år gammal, så jag tror inte att någon riktigt vet vem de är i den åldern. Jag känner definitivt inte mig själv, så jag skulle säga att någon, se till att du vet vem du är innan du går till en industri och ser till att du är stark. "

 

Rädd att säga vad du tycker? "Jag har aldrig ångrat vad jag säger. Jag antar att när jag talar min åsikt, om man frågar mig, så jag ska berätta. Jag tänker inte bli som "Er, jag vet inte .." bara för att jag vill behaga alla. Du kan inte behaga alla. Jag är säker på vad jag säger nu inte kommer att behaga alla det är vad jag tycker och det är hur jag känner. "


Din ikon är mycket sassier nu: "Jag tror att jag bara har kunnat växa upp så mycket som artist och som person. Under de senaste åren har jag lärt mig mycket mer om mig själv, vem jag är i stil .. Jag får också prova på så många olika saker för alla typer av skott. Om du försöker så många olika attityder med allt du gör, du bara inser vem du är och vem du är inte lite snabbare, tror jag. "

 

 


Nånting som du är osäker om? "Jag brukade fråga alla varje dag," Ser jag söt ut? "jag har förmodligen ställt denna fråga ungefär lika många gånger som jag blinkade. Men sedan kom jag bara över det. Det är inte för att jag började känna mig vacker, det är bara för att jag var mer bekväm. Jag blev van vid paparazzi och kameror och "Vad har du på dig ' och folk stirrar mig." Tror du att det är något om dig som behöver tämjas? "Inte just nu, men vi får se! Haha! "

 

 

Hur var mötet med drottningen? "Det fanns en massa regler. Jag var väldigt nervös jag kunde inte riktigt komma ihåg dem alla nu, men det var som, "Du kan inte tala om du inte är talad med. " jag var som "Herregud, jag är från Tennessee, killar! Vi är som stora huggers, du vet, den typen av familj! "Och du behöver inte göra det kinda sak med drottningen!" Vad sa hon till dig? "[sätter på en posh engelsk accent]" Extravagant prestanda! "Nåt sånt, men jag kan inte göra accenten!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0